#170275
#Opleiding #Commercieel
i.s.m.

LinkedIn marketing

LinkedIn, het platform bij uitstek om uw bedrijf op de kaart te zetten in een zakelijke omgeving.

Introductie

LinkedIn is het platform bij uitstek om uw bedrijf op de kaart te zetten in een zakelijke omgeving.

Omschrijving

De training LinkedIn marketing bestaat uit 2 modules. Deelnemers kunnen zich inschrijven voor één module of voor beide modules*. Wie zich inschrijft voor module 2 wordt verondersteld om beheerder te zijn van de LinkedIn bedrijfspagina in zijn of haar organisatie.

  • Module 1: Bouwen aan uw persoonlijk en bedrijfsmerk op LinkedIn
  • Module 2: Doeltreffend gebruik van de betalende diensten (adverteren) en abonnementen van LinkedIn

Steeds meer bedrijven investeren in een digitale en sociale business aanpak, en willen deze aanpak ook in het business proces integreren. LinkedIn gaat over personal branding en corporate branding.  

Daarnaast ontdekken alle afdelingen binnen het bedrijf de kracht van LinkedIn en zetten dit sociale medium in om hun doelstellingen te bereiken. Dit geldt zowel voor sales, marketing als HR professionals...

* Bij inschrijving voor beide modules betaalt u € 325 (ex. BTW). Volgt u één module, dan betaalt u € 195. (ex. BTW). Vermeld dit bij inschrijving in het veld "vragen en opmerkingen".

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze training is bedoeld door marketing-, communicatie-, sales- en HR profielen.

Voorkennis

Wie zich inschrijft voor module 2* wordt verondersteld om (mede)beheerder te zijn van de LinkedIn bedrijfspagina in zijn of haar organisatie.

* Bij inschrijving voor beide modules betaalt u € 325 (ex. BTW). Volgt u één module, dan betaalt u € 195. (ex. BTW). Vermeld dit bij inschrijving in het veld "vragen en opmerkingen".

Wat kent u na het volgen van deze opleiding?

Wat kent u na het volgen van module 1 "Bouwen aan uw persoonlijk en bedrijfsmerk op LinkedIn"

  • U begrijpt de kracht van LinkedIn. De 2de graad in uw netwerk is een goudmijn voor sales pro's, marketeers en HR vcerantwoordelijken. Daar liggen veel mogelijkheden.
  • U gaat een professioneel profiel opbouwen voor uzelf en het bedrijf zodat klanten, prospecten en kandidaten de weg naar uw bedrijf gaan vinden.
  • U gaat een sterk netwerk opbouwen door mensen uit te nodigen die u verder kunnen helpen met het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen. U leert de juiste technieken om een kwaliteitsnetwerk uit te bouwen. U leert ook hoe volgers voor de pagina krijgen.
  • Eens u een netwerk hebt opgebouwd, gaat u dit voeden met waardevolle content zodat klanten naar u toe komen (inbound sales en marketing).
  • U begrijpt welke berichten u moet plaatsen om interactie te creëren met uw bedrijfspagina en persoonlijk profiel.
  • U kent de nodige tools om ervoor te zorgen dat u LinkedIn efficiënt inzet tijdens uw dagtaak en dus met weinig tijd grote resultaten bereikt.
  • U leert de voordelen van een betalende abonnementen en advertentie kennen.

Wat kent u na het volgen van Module 2 "Doeltreffend gebruik van de betalende diensten (adverteren) en abonnementen van LinkedIn"

  • U begrijpt hoe u nog verder uw aanwezigheid op LinkedIn kunt verbeteren met de gratis formule,
  • U weet welke formules er bestaan en hoe u ze moet aanschaffen (self service, via Ierland of via een LinkedIn verkoper),
  • U kunt de juiste keuze maken voor een betalende formule,
  • U leert hoe u advertenties kunt inzetten en hoe u resultaten kunt meten,
  • U kunt onmiddellijk aan de slag met alle self-service componenten van de betalende versies van LinkedIn.

Programma

De training LinkedIn marketing bestaat uit 2 modules. Deelnemers kunnen zich inschrijven voor één module of voor beide modules*. Wie zich inschrijft voor module 2 wordt verondersteld om beheerder te zijn van de LinkedIn bedrijfspagina in zijn of haar organisatie.

 

 

Programma Module 1 "Bouwen aan uw persoonlijk en bedrijfsmerk op LinkedIn"

De training geeft u een stevige basis om met LinkedIn aan de slag te gaan van lead generatie to werving. U maakt een professionele account aan, leert een stevig en waardevol een netwerk uit te bouwen en te onderhouden. U gaat pro-actief LinkedIn gebruiken om uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren.

  • Waarom is LinkedIn zo belangrijk?
  • Een professioneel profiel trekt klanten aan: 22 tips voor een geoptimaliseerd profiel. En 12 tips om een goed profiel op te zetten.
  • Een goed netwerk geeft u een groot bereik: Wie aanvaarden en negeren? Wij geven u het antwoord!
  • Content delen zet u op de radar bij klanten: Wat willen uw klanten van u zien?  Welke content werkt? En hoe maak u die content?
  • Conversaties rond content leiden tot resultaten: Onze 30 tips om conversaties te starten zorgen voor een continue flow van leads, kandidaten en zelfs deals!
  • Betalen of niet?: Wat u moet weten vooraleer u budget spendeert op LinkedIn.

Programma Module 2 "Doeltreffend gebruik van de betalende diensten (adverteren) en abonnementen van LinkedIn"

(wie zich inschrijft voor module 2 wordt verondersteld om (mede)beheerder te zijn van de LinkedIn bedrijfspagina in zijn of haar organisatie)

De training geeft u een stevige basis om aan de slag te gaan met de betalende formules van LinkedIn. Van abonnementen tot advertenties. U betaalt voor LinkedIn om nog beter uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren. In dit programma gaan we verder in op:

  • Wat kunt u nog verbeteren binnen de gratis versie?
  • Zorg voor een goede bedrijfspagina
  • Maak een LinkedIn advertentie account aan
  • Het verschil tussen de verschillende abonnementsformules

                       - de ins en outs van Sales Navigator voor uw sales mensen,

                       - Recruiter inzetten om de juiste talenten te vinden,

                       - de meerwaarde van een Premium abonnement voor professionals,

                       - de job seeker formule,

  • U weet hoe u de advertentie module van LinkedIn kunt inzetten voor:

                       

                        - het sponsoren van status updates op uw bedrijfspagina,

                        - het maken van tekst advertentie,

                        - het maken van Inmail campagnes,

  • U leert haarfijn uw doelgroep te identificeren en te targetten.
  • U kunt de resultaten interpreteren op uw dashboard en verder finetunen voor nog meer resultaat.

* Bij inschrijving voor beide modules betaalt u € 325 (ex. BTW). Volgt u één module, dan betaalt u € 195. (ex. BTW). Vermeld dit bij inschrijving in het veld "vragen en opmerkingen".

Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.

Datum Startuur Einduur
woensdag 13/03/2019 09:30 12:30
woensdag 13/03/2019 13:30 16:30
woensdag 20/03/2019 09:30 12:30
woensdag 20/03/2019 13:30 16:30

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be

prijsinfo

2017-275-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Mic Adam helpt bedrijven met hun social business. Zijn focus en expertise liggen op het gebied van marketing, community management en sociale media. Daarnaast focust hij ook social selling en social recruitment.

Mic bouwde zijn carrière in general management en sales & marketing functies in B2B en B2C bedrijven, waaronder Wang Laboratories, Kryptonite Corp., Van Aerden Group, Ophardt Hygiëne Technik en Unisys.