#170275
#Opleiding #Commercieel

LinkedIn marketing


Zet uw bedrijf op de kaart in een zakelijke omgeving

Omschrijving

LinkedIn is meer dan Facebook in een kantooroutfit. Het zakelijke netwerk is een goudmijn om professionele relaties op te bouwen. En om klanten en kandidaten de weg te wijzen naar uw bedrijf – toch als u het slim aanpakt. Hoe? Dat verklappen we u in twee modules:

  • U komt te weten hoe u een sterk netwerk bouwt, voedt en onderhoudt
  • U benut optimaal de betalende diensten en abonnementen van LinkedIn

Zo slaat u twee vliegen in één klap: u zet u persoonlijk en uw bedrijfsmerk in de schijnwerpers en u identificeert en bereikt de juiste doelgroep.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze training is bedoeld door marketing-, communicatie-, sales- en HR-profielen.

Wie zich inschrijft voor module 2 wordt verondersteld om (mede)beheerder te zijn van de LinkedIn bedrijfspagina in zijn of haar organisatie.

Bijkomende info

Gelieve uw eigen laptop te voorzien.

Programma

De training LinkedIn marketing bestaat uit 2 modules. Deelnemers kunnen zich inschrijven voor één module of voor beide modules*.
Wie zich inschrijft voor module 2 wordt verondersteld om beheerder te zijn van de LinkedIn bedrijfspagina in zijn of haar organisatie.

 

Programma Module 1 "Bouwen aan uw persoonlijk en bedrijfsmerk op LinkedIn"

De training geeft u een stevige basis om met LinkedIn aan de slag te gaan van lead generatie to werving. U maakt een professionele account aan, leert een stevig en waardevol een netwerk uit te bouwen en te onderhouden. U gaat pro-actief LinkedIn gebruiken om uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren.

  • Waarom is LinkedIn zo belangrijk?
  • Een professioneel profiel trekt klanten aan: 22 tips voor een geoptimaliseerd profiel. En 12 tips om een goed profiel op te zetten.
  • Een goed netwerk geeft u een groot bereik: Wie aanvaarden en negeren? Wij geven u het antwoord!
  • Content delen zet u op de radar bij klanten: Wat willen uw klanten van u zien?  Welke content werkt? En hoe maak u die content?
  • Conversaties rond content leiden tot resultaten: Onze 30 tips om conversaties te starten zorgen voor een continue flow van leads, kandidaten en zelfs deals!
  • Betalen of niet?: Wat u moet weten vooraleer u budget spendeert op LinkedIn.

Programma Module 2 "Doeltreffend gebruik van de betalende diensten (adverteren) en abonnementen van LinkedIn"

(wie zich inschrijft voor module 2 wordt verondersteld om (mede)beheerder te zijn van de LinkedIn bedrijfspagina in zijn of haar organisatie).

De training geeft u een stevige basis om aan de slag te gaan met de betalende formules van LinkedIn. Van abonnementen tot advertenties. U betaalt voor LinkedIn om nog beter uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren. In dit programma gaan we verder in op:

  • Wat kunt u nog verbeteren binnen de gratis versie?
  • Zorg voor een goede bedrijfspagina
  • Maak een LinkedIn advertentie account aan
  • Het verschil tussen de verschillende abonnementsformules
    • de ins en outs van Sales Navigator voor uw sales mensen
    • Recruiter inzetten om de juiste talenten te vinden
    • de meerwaarde van een Premium abonnement voor professionals
    • de job seeker formule
  • U weet hoe u de advertentie module van LinkedIn kunt inzetten voor:
    • het sponsoren van status updates op uw bedrijfspagina
    • het maken van tekst advertentie
    • het maken van Inmail campagnes
  • U leert haarfijn uw doelgroep te identificeren en te targetten.
  • U kunt de resultaten interpreteren op uw dashboard en verder finetunen voor nog meer resultaat.

Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.

Lesdata

Datum Startuur Einduur
dinsdag 03/03/2020 09:30 12:30
dinsdag 03/03/2020 13:30 16:30
dinsdag 10/03/2020 09:30 12:30
dinsdag 10/03/2020 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • Sofie@syntrawest.be

Prijsinfo

2017-275-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Mic Adam helpt bedrijven met hun social business. LinkedIn kent hij als de beste. Hij behoort tot de top social selling influencers. Wereldwijd. Hij deelt zijn kennis en expertise. Elke keer opnieuw.