#190525
#Opleiding #Commercieel
NIEUW

Krijg grip op uw klanten. Zo maakt u Personas en Customer Journeys.


Creëer waarde voor uw klanten. Onderzoek en breng uw klant en hun klantreis in kaart

Omschrijving

Klanten behouden en nieuwe klanten werven. Dat is wat u wilt. Toch? Op vandaag slaagt u daar best in door uw klant centraal te stellen. En hem een positieve “klantreis” aan te bieden. Van kennismaking tot aankoop en loyaliteit. Dat is een hele uitdaging. Het betekent: uw (potentiële) klant kennen, weten wat hij verwacht en hoe hij zich gedraagt. Makkelijker gezegd dan gedaan. Daarom deze doe-opleiding.

Kennen én kunnen. Volg deze opleiding/workshop en leer:

  • Hoe u Personas opstelt. Geef uw klantengroepen een gezicht. Dat maakt het veel makkelijker om vanuit uw klant te denken. En correct en consistent met hen te communiceren.
  • Hoe u Customer journeys uittekent. Krijg inzicht in de ideale weg die iemand aflegt om klant bij u te worden. En te blijven.

Het gebruiken van personas en customer journeys helpt u ook om een consistente merkbeleving te creëren. Met uw klanten én tussen uw klanten.

Gerelateerde opleidingen:

  • Bouwen aan uw merk: branding van A tot Z
  • Content marketing: van strategie naar plan

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor wie de communicatie en marketing in zijn/haar bedrijf of zaak verzorgt. En inzet op een maximale klantenbeleving.

Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.

Kies eerst een locatie/tijdstip om deze gegevens te kunnen zien

Lesdata

Datum Startuur Einduur
woensdag 04/03/2020 09:30 12:30
woensdag 04/03/2020 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • Sofie@syntrawest.be