Office assistant - voltijdse dagopleiding

Word een meester in communicatie en administratie met onze opleiding Office Assistant!
  • icon Vanaf 26-09-2024
  • icon Brugge
  • icon 0.5 jaar
  • icon 822,80 incl. BTW
Schrijf in
  • icon Vanaf 26-09-2024
  • icon Brugge
  • icon 0.5 jaar
  • icon 822,80 incl. BTW

Introductie

Tijdens deze dynamische en compacte opleiding (0,5jaar) word je uitgerust met de kennis en praktische vaardigheden die essentieel zijn voor het soepel draaien van een kantoor. Of je nu streeft naar het beheren van agenda's, een sterk onthaal van klanten of het uitvoeren van cruciale administratieve taken, wij bieden de tools om uit te blinken in elke rol als Office Assistant.

Wat deze opleiding nog aantrekkelijker maakt, is de mogelijkheid om door te stromen naar hogere niveaus van verantwoordelijkheid. Na het behalen van jouw Office Assistant diploma, bieden wij naadloze overgangen naar de Office Manager opleiding, waar je leiderschapsvaardigheden verder worden ontwikkeld. Voor degenen die een specifieke interesse hebben in de medische sector, opent onze weg naar een Medical Management Assistant opleiding nieuwe deuren in de zorgadministratie.

Kies voor een carrière die niet alleen uitblinkt in organisatorische en administratieve expertise, maar ook in meertalige communicatie. Schrijf je vandaag nog in voor onze Office Assistant opleiding en leg de basis voor een veelzijdige en internationale professionele reis. Jouw toekomst wacht, waar taal en management samenkomen!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Als administratief duizendpoot ben jij de persoon die de administratie in een bedrijf of organisatie op volle kracht doet draaien. Je doet de (handels)correspondentie, houdt agenda's bij, maakt presentaties en kan zelfstandig je taken organiseren en verwerken.

Voorkennis

Je hebt een basiskennis Frans en Engels

Toelatingsvoorwaarden

  • Je hebt een HSO-diploma (ASO, TSO of BSO + 7de jaar)
  • Indien niet voldaan is aan de voorwaarde diploma hoger secundair onderwijs kan de cursist een gemotiveerde aanvraag indienen, waaruit blijkt dat men het instapniveau reeds op een andere manier heeft bereikt.

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

·Digital skills voor de Office Assistant -52u

  • Word
  • Powerpoint
  • Excel
  • Outlook

·Mondelingen en schriftelijke zakelijke communicatie - 32u

  • Algemene communicatie
  • Klantgericht onthaal en telefoneren
  • Brieven schrijven
  • Verslagen maken
  • Klachtenbehandeling

·Basis zakelijk Frans - 40u

·Basis zakelijk Engels - 40u

·Doelgericht, efficiënt en flexibel werken als Office Assistant - 28u

  • Focusmanagement- beheer van informatiestromen
  • Zelfmanagement en omgaan met veranderingen
  • Hybride werken-online samenwerken

·Digitale trends en futureproof werken in de kantooromgeving - 20u

·AI tools voor de Office Assistant -12u

Locaties en data


Vanaf 26-09-2024
0.5 jaar
Schrijf in

€ 822,80 incl. BTW

Dag

ADRES


Wil je meer weten?

FotoRosalie Buyse
curl effect

Heb je vragen over een opleiding?
Of denk je eraan om die op maat of op locatie te organiseren?

Contacteer onze Productmanager

Rosalie Buyse

Stel je vraag