Google Tools voor marketeers

Data, inzichten en dashboards in één sessie

  • 16-12-2025
  • Webinar
  • 1 sessie
  • 272,25 incl. BTW
Inschrijven
  • 16-12-2025
  • Webinar
  • 1 sessie
  • 272,25 incl. BTW

Introductie

Welke tools helpen uw marketing vooruit? Ontdek de meest gebruikte Google-tools. Doe mee!

Wat kent men na het volgen van deze opleiding?

Na deze opleiding bent u in staat om:

  • De belangrijkste Google-tools te identificeren en hun functies te verklaren
  • De impact van Google Analytics, Ads en Trends op marketingcampagnes te analyseren
  • Zelfstandig websitetracking op te zetten met Google Tag Manager
  • Relevante marktinzichten te halen uit Google Trends en Ads-data
  • Dashboards te bouwen in Looker Studio om uw resultaten overtuigend te presenteren
  • Datagedreven beslissingen te onderbouwen met concrete cijfers en visualisaties

Omschrijving

Wilt u beter begrijpen hoe Google-tools u kunnen helpen om meer uit uw marketinginspanningen te halen? In deze online sessie van drie uur maakt u kennis met de belangrijkste tools van Google – van Analytics tot Looker Studio. U ontdekt wat u ermee kunt, waarom ze cruciaal zijn voor moderne marketing, en hoe u er onmiddellijk voordeel uit haalt.

Schrijf u nu in en zet uw marketingaanpak op scherp.


Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze opleiding is geschikt voor:


  • Marketingprofessionals die hun datavaardigheden willen versterken
  • Digitale marketeers die meer willen halen uit Google-tools
  • E-commerce verantwoordelijken die inzicht willen in klantgedrag en conversie
  • Analisten die op zoek zijn naar betere visualisatie en rapportage
  • Zelfstandigen of zaakvoerders die hun online strategie onderbouwen met data

Enige ervaring met digitale marketing is aanbevolen.


Voorkennis


Toelatingsvoorwaarden


Methodologie

  • Format: Online sessie van 3 uur (live)
  • Leermethodiek: Demo’s, praktijkcases, korte oefeningen, Q&A
  • Interactieve sessie waarin u leert door te doen – zonder voorkennis van programmeertaal

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

Tijdens deze online opleiding krijgt u een helder overzicht van de meest gebruikte Google-tools voor marketeers. U leert:


  • Wat de belangrijkste Google-tools zijn en hoe ze samenwerken
  • Hoe u met Google Analytics gebruikersgedrag meet en campagnes optimaliseert
  • Hoe u advertentieprestaties in Google Ads analyseert
  • Hoe Google Trends u inzicht geeft in zoekgedrag en marktkansen
  • Hoe u Google Tag Manager gebruikt voor conversietracking
  • Hoe u met Looker Studio duidelijke dashboards opzet die KPI’s visualiseren

Bijkomende info



Stageovereenkomst


Getuigschrift


Locaties en data


16-12-2025
1 sessie
Inschrijven

€ 272,25 incl. BTW

Planning

di (16/12/2025) 18:30 - 21:30

Duur

di 16-12-2025 t.e.m. di 16-12-2025

Wil je graag een opleiding aanpassen op maat van je bedrijf?

Samen creëren we je perfecte opleiding!

FotoJérémie Krabansky
curl effect

Contacteer onze Commercieel coördinator

Jérémie Krabansky

Ik wens een incompany opleiding

Een vraag over deze opleiding?

Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.

Stel uw vraag