Zin en onzin van bedrijfsverzekeringen
Schat voor elke klant beter in welke verzekeringen need-to-have en nice-to-have zijn.
- Startdatum niet gekend
- Nog niet gekend
- Nog niet gekend
- Nog niet gekend
Introductie
Groeien bedrijfsverzekeringen mee met de onderneming? Of onderschrijft een starter/start-up een pakket aan verzekeringen, en blijft het een eeuwige status quo?
Breiden bedrijven uit louter in functie van hun activiteiten? Of toetsen zij hun mogelijk toekomstige activiteiten ook af aan eventuele (verzekerings)risico’s?
Wat kent men na het volgen van deze opleiding?
Vermijd over- of onderverzekerde klanten. Dankzij het aangereikte kader leer je voor elke klant in te schatten welke verzekeringen need-to-have en nice-to-have zijn.
Omschrijving
Ondernemingen veranderen, hun (verzekerings)noden en zin voor risico ook. Is een uitbreiding van het pakket aan de orde? Of zijn bepaalde verzekeringen, die in eerste fase overbodig waren, ondertussen wel wenselijk?
Doorzie en begrijp de verzekeringsnoden van je klanten beter naargelang de evolutie van hun onderneming en hun risicoprofiel.
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Elke verzekeringsmakelaar met grotere kmo's in portefeuille.
Voorkennis
Basis kennis van bedrijfsverzekeringen
Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?
- Een indeling van ondernemingen naar risicoprofiel
- Het risicoprofiel van jouw cliënt-ondernemer
- Een toetsing aan de praktijk
Bijkomende info
Deze opleiding is erkend voor 3 punten permanente vorming FSMA. (in aanvraag)
Wil je meer weten?
Heb je vragen over een opleiding?
Of denk je eraan om die op maat of op locatie te organiseren?
Contacteer onze Opleidingscoördinator
Jill Vermeulen