Zin en onzin van bedrijfsverzekeringen

Schat voor elke klant beter in welke verzekeringen need-to-have en nice-to-have zijn.

  • icon Startdatum niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Hou me op de hoogte
  • icon Startdatum niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend

Introductie

Groeien bedrijfsverzekeringen mee met de onderneming? Of onderschrijft een starter/start-up een pakket aan verzekeringen, en blijft het een eeuwige status quo?

Breiden bedrijven uit louter in functie van hun activiteiten? Of toetsen zij hun mogelijk toekomstige activiteiten ook af aan eventuele (verzekerings)risico’s?

Wat kent men na het volgen van deze opleiding?

Vermijd over- of onderverzekerde klanten. Dankzij het aangereikte kader leer je voor elke klant in te schatten welke verzekeringen need-to-have en nice-to-have zijn.

Omschrijving

Ondernemingen veranderen, hun (verzekerings)noden en zin voor risico ook. Is een uitbreiding van het pakket aan de orde? Of zijn bepaalde verzekeringen, die in eerste fase overbodig waren, ondertussen wel wenselijk?

Doorzie en begrijp de verzekeringsnoden van je klanten beter naargelang de evolutie van hun onderneming en hun risicoprofiel.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Elke verzekeringsmakelaar met grotere kmo's in portefeuille.

Voorkennis

Basis kennis van bedrijfsverzekeringen

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

  • Een indeling van ondernemingen naar risicoprofiel
  • Het risicoprofiel van jouw cliënt-ondernemer
  • Een toetsing aan de praktijk

Bijkomende info

Deze opleiding is erkend voor 3 punten permanente vorming FSMA. (in aanvraag)

Wil je meer weten?

FotoJill Vermeulen
curl effect

Heb je vragen over een opleiding?
Of denk je eraan om die op maat of op locatie te organiseren?

Contacteer onze Opleidingscoördinator

Jill Vermeulen

Stel je vraag