#070631
#Opleiding #Vastgoed

Commerciële training: inkoop en verkoop in de vastgoed

Omschrijving

In een markt waar harde concurrentie heerst, komt het er op aan u te onderscheiden van uw concurrent. Hoe kunt u dit doen, ontdek uw troeven, ontdek uw klant.

De vastgoedmarkt is al jaren gekend omwille van de bikkelharde concurrentie. Toegegeven, er zijn heel wat makelaars, en het komt er op aan om te kunnen uitsteken boven de rest, zich te onderscheiden van de middelmaat.

Ook op vlak van vastgoedinkoop is optimaal resultaat van groot belang. De medewerkers die nu de baan opgaan moeten mensen overtuigen hun woning te verkopen via dat ene kantoor. Wat maakt hen dan zoveel beter? Wat is hun voordeel?

Vastgoedinkopers hebben soms de ondankbare taak om op deze en nog vele andere vragen te moeten antwoorden.

Daarnaast is ook inzake verkoop van vastgoed een goede aanpak de sleutel tot succes. Afhankelijk van de soort klant, de korte- of lange termijnrelatie, etc. kunt u het verkoopsgesprek sturen en het beste resultaat behalen.

Met een krachtige en heel doelgerichte vorming kunnen verantwoordelijken voor vastgoedinkoop of -verkoop deze problemen veel beter het hoofd bieden. Syntra West ontwikkelde deze training, speciaal op maat van de medewerkers in de vastgoedkantoren die verantwoordelijk zijn voor de uitbouw van de klantenportefeuille.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze opleiding is gericht naar o.a. vastgoedmakelaars, medewerkers in vastgoedkantoren en medewerkers bij vastgoedpromotoren.

Voorkennis

U hebt praktijkkennis van het verloop van een vastgoed inkoop of verkoop.

Bijkomende info

Deze opleiding is erkend voor permanente vorming:

  • 3 punten voor BIV

Wat kent u na het volgen van deze opleiding?

Na deze opleiding hebt u vaardigheden aangeleerd die u helpen bij de verkoop & inkoop, het inzicht in klantenprofiel, en die u beter resultaat helpen boeken.

-1-1_2007-631.jpg

Programma

Aspecten die meespelen om de commerciële resultaten te verhogen:

  • Commerciële aanpak bij inkoop, tips en advies
  • Meerwaardes creëren
  • Zich onderscheiden door commerciële alertheid
  • Klantenbinding en nazorg
  • Klantvriendelijkheid: wat en hoe?
  • Efficiënte communicatietechnieken
  • Het empathische vermogen vergroten
  • Teleprospectie en televerkoop
  • Het psychologische aankoopproces van elke klant + klantentypologieën
  • Brochures meegeven ombuigen tot actieverkoop
  • Professioneler verkopen en inkopen: vragen stellen, argumenteren, afsluiten
  • Beïnvloedingstechnieken en technieken en trics voor 'moeilijke klanten'
Datum Startuur Einduur
donderdag 15/11/2018 19:00 22:00
donderdag 22/11/2018 19:00 22:00
donderdag 29/11/2018 19:00 22:00
donderdag 06/12/2018 19:00 22:00
donderdag 13/12/2018 19:00 22:00

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • Syntra West Oostende
  • Zandvoordeschorredijkstraat 73
  • 8400 Oostende
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be