Frans - Klantgericht onthaal in hotel & restaurant
Ontvang jouw gasten professioneel in het Frans. Met vertrouwen!
- Startdatum niet gekend
- Nog niet gekend
- Nog niet gekend
- Nog niet gekend
Introductie
Klantgericht gasten ontvangen? Schrijf je in voor deze korte online opleiding Frans. Mét e-learning module.
Omschrijving
Frans - klantgericht onthaal in hotel & restaurant
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Voor wie Franstalige gasten ontvangt in een hotel of een restaurant.
Voorkennis
Jouw huidig taalniveau: A2. Het doelniveau van deze taalopleiding: B1.
SCREEN JOUW HUIDIG TAALNIVEAU. GOED GEREGELD IN 1-2-3!
- Neem zelf al eens een kijkje in het beschrijvingsschema voor zelfbeoordeling (ERK)
- Doe de online test om jouw kennis van grammatica te beoordelen
- Plan zeker ook een mondelinge screening in. Kort, eenvoudig, vrijblijvend. Via beeldbellen, via telefoon of bij ons. Phaedra regelt het voor jou. Contacteer haar op 078 35 36 53 of via Phaedra.VanKerrebrouck@syntrawest.be
Methodologie
4 online leer- en oefensessies van 2,5 uur + een licentie van 6 maanden op de e-module 'klantgericht onthaal'. Je kunt de licentieduur na afloop verlengen indien je dit wenst.
Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?
Je leert jouw gasten professioneel, klantgericht en met zelfvertrouwen te ontvangen in jouw hotel of restaurant. Jouw taalcoach pakt dit gestructureerd aan met behulp van onze e-module. Je krijgt zelf 6 maanden toegang tot deze module, waardoor je, tussen de sessies in met de taalcoach in, ook zelf kunt oefenen. Ook na afloop van de taalopleiding heb je nog een tijdlang toegang. Daarmee is de e-module een 'assistent' waar je beroep op kunt doen tijdens jouw werk.
Wil je graag een opleiding aanpassen op maat van je bedrijf?
Samen creëren we je perfecte opleiding!
Contacteer onze Commercieel coördinator
Elsy Verhelle
Een vraag over deze opleiding?
Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.Stel je vraag