Google SEO-Copywriting

Mik op een jarenlange Google-toppositie (zonder ervoor te betalen)
  • Samenwerking met SBM
Hou me op de hoogte
  • icon Coming Soon
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend

Google SEO-Copywriting

Mik op een jarenlange Google-toppositie (zonder ervoor te betalen)
  • icon Coming Soon
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • Samenwerking met SBM

Google SEO-Copywriting

Mik op een jarenlange Google-toppositie (zonder ervoor te betalen)
  • icon Coming Soon
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • Samenwerking met SBM

Omschrijving

Schrijven voor Google - de nr. 1 SEO copywriting training in Vlaanderen!

Schrijf je webteksten? Dan dien je twee heren. Je verleidt de lezer van vlees en bloed om in te gaan op jouw aanbod. Maar daarvoor moet je hem wel eerst op jouw website krijgen. En dat lukt alleen als je ook Google om je vinger windt.

In deze training leer je de eisen van Google én die van je klant tegelijk inwilligen. Je danst op het slappe koord van SEO-copywriting. Slap omdat technische vereisten en gezond verstand elkaar voor de voeten lopen. Slap omdat SEO-teksten niets opleveren zonder een globale SEO-aanpak.

  • Mik op een jarenlange Google-toppositie - zonder te betalen voor Adwords
  • Breng de andere factoren voor SEO-succes in kaart met uw checklist
  • Kaap je klanten voor de neus van je concurrenten weg

Je leert het van een absolute topexpert!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedereen die mikt op een jarenlange Google-toppositie zonder te betalen voor Adwords en klanten voor de neus van zijn concurrenten wil wegkapen.

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

Training van 6 uur

  • Deel 1: de 4 SEO-pijlers. Baken het SEO-speelveld af.
  • Deel 2: SEO-copywriting. Overtuig Google én uw prospecten met uw webteksten.

 

Méér dan SEO-copy

Is SEO-copywriting zaligmakend? Nee, het betekent zelfs ... niets zonder de drie andere SEO-factoren: techniek, populariteit en onderhoud. Die komen dan ook eerst aan bod. Zo weet je precies welke struikelblokken je moet (laten) opruimen en hoe gevarieerd uw SEO-arsenaal is. Dan gaan we aan de slag met het eigenlijke 'schrijven voor Google' - concreet en to-the-point.

Hete SEO-hangijzers

Alle hete hangijzers van SEO-copy komen aan bod. Landingspagina's, dubbele content, mobiel zoeken, trefwoordenonderzoek, Nederlands-Vlaams, enzovoort. Alleen SEA (Google-advertenties) laten we links liggen wegens niét gratis.

Geen technische knobbel

Wees gerust: jouw trainer is ... geen techneut. Hij gidst je dus in mensentaal door het SEO-bos. En maakt je intussen attent op 'black hat SEO'-gevaar én op plukrijpe Google-vruchten.

Google-klanten centraal

De insteek van deze training is eenvoudig: Google wil zijn klanten op hun wenken bedienen. Lees: wie naar informatie zoekt, zo snel mogelijk naar de aangewezen website leiden. Ben je mee met die zienswijze? Dan wordt het SEO-schaakspel plots zonneklaar. En begrijp je waarom Google van 'leveranciers' zoals jij, eist wat het eist. Meer nog: jij voorspelt het.

PowerPoint? Weg ermee

Verwacht je een alomvattende PowerPoint-presentatie? Dan ben je er aan voor de moeite. Want vanaf de eerste minuut gaat we samen met live internetpagina's aan de slag. (Ja, ook die van jouw eigen website, als je dat graag hebt.) We nemen ze onder de loep en kneden de webteksten tot SEO-krachtvoer.

Wil je meer weten?

FotoDavy Weuts
curl effect

Heb je vragen over een opleiding?
Of denk je eraan om die op maat of op locatie te organiseren?

Contacteer onze Commercieel coördinator

Davy Weuts

Stel je vraag

Ook interessant voor jou