Fraudeverzekering: ieder bedrijf is een potentiële klant!

  • icon Najaar 2024
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Hou me op de hoogte
  • icon Najaar 2024
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend

Introductie

Cyberaanvallen, phishingmails, datalekken, CEO-fraude (identiteitsfraude) of interne fraude ... Bedrijven lopen grote financiële risico's door mogelijke fraude-attacks. Wil je jouw klant helpen naar de juiste fraudeverzekering? Dan is deze opleiding voor jou!

Omschrijving

In deze opleiding leer je de juiste fraudeverzekering aan te bieden aan je klant. Je vertrekt daarbij van een theoretische kader en zet vervolgens de stap naar de praktijk.

Het zwaartepunt van dit programma is toegespitst op 3 soorten fraude: cyber-, interne en externe fraude. De polissen van verschillende verzekeringsmaatschappijen inzake fraude worden met elkaar vergeleken. Met welke parameters dien je rekening te houden om de juiste verzekering aan jouw klant voor te stellen? En hoe overtuig je jouw klant?

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Verzekeringsmakelaars, bedrijfsjuristen, ...

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

  • Theoretisch en wettelijk kader
  • Verschillende soorten fraude
  • Vergelijking van verschillende polissen
  • Klantenbehoefte dmv case-study
  • Prospecten overtuigen

Bijkomende info

Deze opleiding is erkend voor permanente vorming FSMA

Wil je meer weten?

FotoJill Vermeulen
curl effect

Heb je vragen over een opleiding?
Of denk je eraan om die op maat of op locatie te organiseren?

Contacteer onze Opleidingscoördinator

Jill Vermeulen

Stel je vraag