Fraudeverzekering: ieder bedrijf is een potentiële klant!
Introductie
Cyberaanvallen, phishingmails, datalekken, CEO-fraude (identiteitsfraude) of interne fraude ... Bedrijven lopen grote financiële risico's door mogelijke fraude-attacks. Wil je jouw klant helpen naar de juiste fraudeverzekering? Dan is deze opleiding voor jou!
Omschrijving
In deze opleiding leer je de juiste fraudeverzekering aan te bieden aan je klant. Je vertrekt daarbij van een theoretische kader en zet vervolgens de stap naar de praktijk.
Het zwaartepunt van dit programma is toegespitst op 3 soorten fraude: cyber-, interne en externe fraude. De polissen van verschillende verzekeringsmaatschappijen inzake fraude worden met elkaar vergeleken. Met welke parameters dien je rekening te houden om de juiste verzekering aan jouw klant voor te stellen? En hoe overtuig je jouw klant?
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Verzekeringsmakelaars, bedrijfsjuristen, ...
Bijkomende info
Deze opleiding is erkend voor permanente vorming FSMA
Programma
- Theoretisch en wettelijk kader
- Verschillende soorten fraude
- Vergelijking van verschillende polissen
- Klantenbehoefte dmv case-study
- Prospecten overtuigen
Frederic Soenen, werkte als zelfstandig bankagent en verzekeringsmakelaar. Vandaag maakt hij als consultant zijn moto waar: "Helping companies and businesses grow". Frederic is een ervaren docent met specialisatie in verzekeringen.