Vastgoedmarketing

Meer inkoopgesprekken aan de hand van het TAYA-model
  • icon Najaar 2024
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Hou me op de hoogte
  • icon Najaar 2024
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend

Introductie

'They ask, you answer' ofwel het TAYA-model om jouw marketingplan uit te rollen.

Als vastgoedprofessional wil je steeds dat jouw ideale klant meteen het beste resultaat te zien krijgt wanneer hij/zij online op zoek gaat. Tijdens deze opleiding leer je hoe je dit kan bekomen door in te zetten op vastgoedmarketing volgens het TAYA-model.

Wat kent men na het volgen van deze opleiding?

Op het einde van het webinar ben je in staat om:

  • jouw ideale klant heel nauwkeurig te beschrijven
  • het traject dat jouw klant aflegt nauwkeruig uit te werken
  • jouw ideale klant te voorzien van de juiste informatie doorheen het traject
  • je in te leven wat je klant voelt, denkt en doet op elk moment doorheen het traject
  • jou te onderscheiden van concurrenten door middel van een sterke unique selling proposition
  • alle verkregen informatie in een strategisch plan gieten

Omschrijving

Veel makelaars starten met het adverteren op Facebook en Instagram, het schrijven van een blog, het aanschaffen van een nieuwe website, … zonder hier op een strategische manier over na te denken. Als je dit op de juiste manier aanpak zal je niet alleen aanzienlijk besparen op de kosten maar zal er ook minder tijd verloren gaan. Tijdens dit webinar leer je stap voor stap hoe je een strategisch digitaal marketingplan kunt opstellen aan de hand van het TAYA-model.

  1. Inleiding tot de Digitale Marketing en het TAYA-model
  2. Hoe ziet mijn ideale klant er uit?
  3. Welk traject legt mijn ideale klant af?
  4. Hoe kan ik mijn kantoor in de markt zetten zodat mijn ideale klant altijd voor mij kiest?
  5. Hoe stel ik een strategisch plan op om bovenstaande te doen werken?

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze opleiding is gericht naar o.a. vastgoedmakelaars, medewerkers in vastgoedkantoren en medewerkers bij vastgoedpromotoren.

Methodologie

Wist je dat je onze webinars on demand ook erkend zijn voor permanente vorming? Met een training on demand bepaal jij zelf wanneer je je wilt bijscholen. Je bekijkt het webinar gedurende 2 maanden zoveel als jij zelf wil.

Maak je keuze

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

1. Inleiding tot de Digitale Marketing en het TAYA-model

In de eerste plaats leer je wat het TAYA-model is en waarom dit zo belangrijk is voor jouw vastgoedkantoor.

2. Hoe ziet mijn ideale klant er uit?

Vervolgens gaan we ons helemaal in de schoenen van onze klanten stellen door jouw ideale klant zo goed mogelijk te beschrijven. Op deze manier kunnen we ons veel beter inleven in wat onze klant denkt, doet en voelt.

3. Welk traject legt mijn ideale klant af?

Daarna gaan we de customer journey uitwerken, dit is het volledige traject dat een klant aflegt vanaf het moment dat hij in contact komt met jouw kantoor tot het moment dat hij het contract ondertekent.

4. Hoe kan ik mijn kantoor in de markt zetten zodat mijn ideale klant altijd voor mij kiest?

Later in het webinar leer je hoe je je onderscheidt van de concurrent door middel van een goede unique selling proposition.

5. Hoe stel ik een strategisch plan op om bovenstaande te doen werken?

Tenslotte leer je nog hoe je al deze informatie in een strategisch plan kunt gieten zodat je weet welke zaken je kantoor het meeste gaan helpen (adverteren op Facebook/Instagram, een blog starten, …) en hoe je dit moet aanpakken.

Bijkomende info

Deze opleiding is erkend voor permanente vorming: 3u BIV

Wil je meer weten?

FotoElsy Verhelle
curl effect

Heb je vragen over een opleiding?
Of denk je eraan om die op maat of op locatie te organiseren?

Contacteer onze Commercieel coördinator

Elsy Verhelle

Stel je vraag