Gericht adverteren op Facebook en Instagram voor de vastgoedsector

Tot 7 keer sneller verkopen met gerichte advertenties op Facebook en Instagram

  • icon Voorjaar 2025
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Hou me op de hoogte
  • icon Voorjaar 2025
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend

Introductie

Veel vastgoedmakelaars gebruiken sociale media om hun kantoor te promoten (en als je dit nog niet doet, wordt het hier zeker tijd voor). Maar pak je dit als vastgoedprofessional wel altijd juist aan?

Wat kent men na het volgen van deze opleiding?

Op het einde van het webinar ben je in staat om:

  • te werken binnen je Facebook Business Manager Account
  • de juiste advertentiedoelstelling te kiezen in de juiste situatie
  • gebeurtenissen op je website te traceren met de Facebook Pixel
  • gebruik te maken van de verschillende soorten doelgroepen
  • een unieke advertentie te maken die in het oog springt bij het publiek
  • een volledige campagne op te stellen.

Omschrijving

Tijdens dit webinar leer je werken met een Facebook Business Manager Account (business.facebook.com).

Je leert over de verschillende advertentiedoelstellingen en in welke situatie je deze kunt toepassen.

Vervolgens leer je hoe de Facebook Pixel werkt en hoe je deze voor jou kunt laten werken.

Later in het webinar leer je de verschillende soorten doelgroepen kennen. Dé sterkste tool die Facebook ons aanbiedt, is het targeten op mensen in een vergelijkbare doelgroep.

Daarna leer je hoe je jouw advertentie in het oog laat springen door middel van een goede foto/video en een aangepaste advertentietekst.

Tenslotte bundelen we al deze informatie om een volledige campagne op te stellen om een pand tot 7 keer sneller te verkopen.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze opleiding is gericht naar o.a. vastgoedmakelaars, medewerkers in vastgoedkantoren en medewerkers bij vastgoedpromotoren.

Voorkennis

Het is noodzakelijk om vóór de start van de cursus een Facebook Business Manager Account aan te maken. Het helpt als je hier een klein beetje in kunt navigeren, maar verdere kennis is absoluut niet nodig.

Methodologie

Deze opleiding wordt aangeboden via webinar.

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

  1. Inleiding tot Facebook en Instagram for Business
  2. Kennismaking met de verschillende advertentiedoelen
  3. Hoe bepaal ik mijn doelgroep adhv aangepaste en vergelijkbare doelgroepen?
  4. Hoe trek ik de aandacht met mijn advertentie?
  5. Hoe pas ik bovenstaande informatie toe in een campagne?

Bijkomende info

Deze opleiding is erkend voor permanente vorming: 3u BIV

Wil je meer weten?

FotoElsy Verhelle
curl effect

Heb je vragen over een opleiding?
Of denk je eraan om die op maat of op locatie te organiseren?

Contacteer onze Commercieel coördinator

Elsy Verhelle

Stel je vraag