Bedrijfsimago = Chauffeursimago (Bijscholing vakbekwaamheid chauffeur C)

Als chauffeur ben je ambassadeur van je bedrijf
  • icon Vanaf 14-10-2024
  • icon Roeselare
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 242,00 incl. BTW
  • KMO-portefeuille
  • Opleidingscheques
  • Samenwerking met SBM
Schrijf in
  • icon Vanaf 14-10-2024
  • icon Roeselare
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 242,00 incl. BTW

Introductie

Code 95 = BIJSCHOLING VAKBEKWAAMHEID CHAUFFEUR  C en D (=nascholing, permanente vorming, opleiding voor code 95, ...)

Als chauffeur vervul je een cruciale rol in het contact met de klant. Daarnaast heb je een imagobepalende factor voor je organisatie. De chauffeur is de ambassadeur van het bedrijf en rijdt met de bedrijfskleuren op zijn vrachtwagen.

Omschrijving

Enkele do's en dont's helpen jou als chauffeur het imago van je bedrijf hoog te houden. Deze klantgerichtheidstraining is geschikt voor chauffeurs van verschillende organisaties.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

  • Chauffeurs met rijbewijs  C, C+E, C1, C1+E  met code 95.
  • Chauffeurs met  een gecombineerd rijbewijs C en D met code 95.

Voorkennis

Je hebt geen specifieke voorkennis nodig.

Toelatingsvoorwaarden

  • Een geldig rijbewijs C of C en D met code 95.
  • Nederlandse taal.
  • Maximum 20 chauffeurs.  
  • 7 uur effectieve lestijd = 7 kredietpunten = kom op tijd!
  • Breng je identiteitskaart mee voor de juiste informatie op je attest.

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

 het chauffeursimago = het bedrijfsimago

  • Gedrag van de bestuurder en imago: belang voor de onderneming
  • De kwaliteit van de dienstverlening door de bestuurder
  • De taken van de bestuurder
  • De verscheidenheid aan personen waarmee een bestuurder te maken krijgt vereisen de nodige sociale vaardigheden:
    • Welk type personen eisen welke vaardigheden: magazijnier, dispatcher, klant, politie, douane, ...
    • Training sociale vaardigheden in de vorm van een rollenspel
    • Basiscommunicatie en communicatieprincipes
      • Verschillende communicatiestijlen en het bepalen van jouw persoonlijke stijl
      • Aansluiten bij de communicatiestijl van een ander
      • Interne en externe ruis en vervorming voorkomen
      • Verbale en non-verbale communicatie
      • Feedback geven en ontvangen
      • Communicatie en telefoontechniek
      • Stress- en conflicthantering
  • Onderhoud van het voertuig
  • Organisatie van het werk
  • Commerciële en financiële gevolgen van een geschil
  • Testimonial: leren van elkaar over het chauffeursimago

Bijkomende info

Bedrijfsintern:

De opleiding kan ook bedrijfsintern gegeven worden. Dit kan reeds vanaf 10 chauffeurs. Contacteer ons voor een vrijblijvende offerte.

Locaties en data


Vanaf 14-10-2024
2 sessie(s)
Schrijf in

€ 242,00 incl. BTW

Dag

ADRES

Wil je meer weten?

FotoCharlotte Lammertyn
curl effect

Heb je vragen over een opleiding?
Of denk je eraan om die op maat of op locatie te organiseren?

Contacteer onze Commercieel coördinator

Charlotte Lammertyn

Stel je vraag

Ook interessant voor jou

  • KMO-portefeuille
Hoe optillen met de minste belasting voor je rug en hoe correct uit je cabine springen? Deze opleiding kadert in de nascholing vakbekwaamheid chauffeur C, C en D.
  • icon Vanaf 242,00 incl. BTW
  • icon Vanaf 07-10-2024
  • icon Diverse locaties
  • icon 2 sessie(s)
  • KMO-portefeuille
Tijdens deze module binnen de nascholing vakbekwaamheid leer je de basis van EHBO en helpen we je correct te reageren in noodsituaties.
  • icon Nog niet gekend
  • icon Najaar 2024
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend