#140853
#Opleiding #Logistiek
i.s.m.

Bedrijfsimago = Chauffeursimago (Bijscholing vakbekwaamheid chauffeur C)

Als chauffeur ben je ambassadeur van je bedrijf

Introductie

Code 95 = BIJSCHOLING VAKBEKWAAMHEID CHAUFFEUR  C en D (=nascholing, permanente vorming, opleiding voor code 95, ...)

Als chauffeur vervul je een cruciale rol in het contact met de klant. Daarnaast heb je een imagobepalende factor voor je organisatie. De chauffeur is de ambassadeur van het bedrijf en rijdt met de bedrijfskleuren op zijn vrachtwagen.

Omschrijving

Enkele do's en dont's helpen jou als chauffeur het imago van je bedrijf hoog te houden. Deze klantgerichtheidstraining is geschikt voor chauffeurs van verschillende organisaties.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

  • Chauffeurs met rijbewijs  C, C+E, C1, C1+E  met code 95.
  • Chauffeurs met  een gecombineerd rijbewijs C en D met code 95.

Voorkennis

Je hebt geen specifieke voorkennis nodig.

Toelatingsvoorwaarden

  • Een geldig rijbewijs C of C en D met code 95.
  • Nederlandse taal.
  • Maximum 20 chauffeurs.  
  • 7 uur effectieve lestijd = 7 kredietpunten = kom op tijd!
  • Breng je identiteitskaart mee voor de juiste informatie op je attest.

Methodologie

Groepskorting:

Voor meer dan 2 chauffeurs van hetzelfde prijs is er prijskorting op aanvraag.

Bedrijfsintern:

De opleiding kan ook bedrijfsintern gegeven worden. Dit kan reeds vanaf 10 chauffeurs. Contacteer ons voor een vrijblijvende offerte.

chauffeursimagonascholingbij-2-1_2014-853.jpg

Programma

 het chauffeursimago = het bedrijfsimago

  • Gedrag van de bestuurder en imago: belang voor de onderneming
  • De kwaliteit van de dienstverlening door de bestuurder
  • De taken van de bestuurder
  • De verscheidenheid aan personen waarmee een bestuurder te maken krijgt vereisen de nodige sociale vaardigheden:
  • Welk type personen eisen welke vaardigheden: magazijnier, dispatcher, klant, politie, douane, ...
  • Training sociale vaardigheden in de vorm van een rollenspel
  • Basiscommunicatie en communicatieprincipes
  • Verschillende communicatiestijlen en het bepalen van jouw persoonlijke stijl
  • Aansluiten bij de communicatiestijl van een ander
  • Interne en externe ruis en vervorming voorkomen
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Feedback geven en ontvangen
  • Communicatie en telefoontechniek
  • Stress- en conflicthantering
  • Onderhoud van het voertuig
  • Organisatie van het werk
  • Commerciële en financiële gevolgen van een geschil
  • Testimonial: leren van elkaar over het chauffeursimago

Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.

Datum Startuur Einduur
donderdag 28/03/2019 08:30 12:30
donderdag 28/03/2019 13:00 16:30

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • Syntra West Veurne
  • Sint-Idesbaldusstraat 2
  • 8630 Veurne
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be
Datum Startuur Einduur
zaterdag 22/12/2018 08:30 12:30
zaterdag 22/12/2018 13:00 16:30

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • Syntra West Brugge
  • Spoorwegstraat 14
  • 8200 Brugge
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be
Datum Startuur Einduur
dinsdag 05/02/2019 08:30 12:30
dinsdag 05/02/2019 13:00 16:30

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • Syntra West - Campus Ten Briele
  • Ten Briele 7
  • 8200 Sint-Michiels
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be
Datum Startuur Einduur
zaterdag 27/04/2019 08:30 12:30
zaterdag 27/04/2019 13:00 16:30

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • Syntra West Kortrijk
  • Doorniksesteenweg 220
  • 8500 Kortrijk
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be