Schriftelijk debiteurenbeheer

Vermijd tijdverlies én escalaties dankzij efficiënte rappelbrieven

  • icon Startdatum niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Hou me op de hoogte
  • icon Startdatum niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend

Introductie

  • Ben je op zoek naar de juiste inhoud, stijl en toon voor je rappelbrieven? En wil je voorkomen dat je je klanten niet afschrikt maar toch resultaat wil behalen?
  • Welke fouten moet je absoluut vermijden als je niet wilt dat je rappelbrief juridische gevolgen heeft?
  • Hoe zorg je ervoor dat je rappelbrieven leiden tot daadwerkelijke betalingen?

Deze opleiding neemt je mee op een boeiende reis door zowel de preventieve als curatieve aspecten van efficiënt debiteurenbeheer.

Wat kent men na het volgen van deze opleiding?

  • Je leert eenvoudig structuur te brengen in je rappelbrief.
  • Je bent je bewust van je taalgebruik, en van de vorm, stijl en inhoud van jouw brief.
  • Je kent diverse marketingprincipes en kunt deze toepassen op jouw aanmaning.

Omschrijving

Rappelleren zonder schade

Ben je aan het worstelen met het vinden van de juiste toon en inhoud voor je rappelbrieven? Heb je liever een assertieve aanpak waarmee je concrete resultaten boekt, maar wil je tegelijkertijd geen klanten afschrikken of je relatie beschadigen? Hoe vind je het juiste evenwicht?


Succesvol(ler) innen

Lukt het je om de verschillende types slechte betalers te herkennen? Er zijn uitstellers, mensen die alle schuld ontkennen, en tot slot de groep die agressief wordt. Hoe ga je met elk van hen om? Ontdek in deze hands-on training welke benaderingen het meest succesvol zijn.


En nu toegepast!

Voel je je overweldigd door de theorie? Dat is begrijpelijk. Daarom maken we het heel interactief. Tijdens de opleiding pas je de stof toe op je eigen aanpak. Je bespreekt deze met medetrainees om samen bij te sturen. Gegarandeerd veel om over na te denken!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Als je regelmatig rappelbrieven verstuurt, heb je baat bij tips & tricks om op een professionele manier resultaat te boeken.

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

  • Taal
  • Vorm
  • Stijl
  • Inhoud
  • Toepassen van marketingprincipes op de aanmaning
    • Nudgingprincipes
  • “Ideale rappelbrief” voor jou
  • Aanpassing van jouw eigen brieven

Wil je graag een opleiding aanpassen op maat van je bedrijf?

Samen creëren we je perfecte opleiding!

FotoElsy Verhelle
curl effect

Contacteer onze Commercieel coördinator

Elsy Verhelle

Ik wens een incompany opleiding

Een vraag over deze opleiding?

Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.

Stel je vraag

Ook interessant voor jou

Transformeer je debiteurenbeheer van een stressfactor naar een gestroomlijnd proces.
  • icon Nog niet gekend
  • icon Startdatum niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Maak van je debiteurenbeheer een gestroomlijnd proces in plaats van een stressfactor met deze praktische opleiding.
  • icon Nog niet gekend
  • icon Startdatum niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Ontdek hoe je assertief kunt zijn bij het innen van achterstallige betalingen en verbeter je zelfvertrouwen voor succesvolle telefoongesprekken!
  • icon Nog niet gekend
  • icon Startdatum niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend