Vaak gestelde vragen i.v.m. Klachten

Vindt u het antwoord op uw vraag hier niet terug? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.

Hoe formuleer ik een klacht?

Syntra West hecht veel belang aan de kwaliteit van haar opleidingen en staat steeds open voor suggesties of voorstellen om haar werking te verbeteren. Daarvoor kan je altijd terecht bij jouw cursusbegeleider.

Klachten dienen via mail ingediend te worden op het mailadres ombudsdienst@syntrawest.be

Tips voor het formuleren van je klacht:

  • Vermeld in je mail je naam en je contactgegevens.
  • Omschrijf je klacht duidelijk en probeer je te beperken tot de objectieve feiten en hoofdzaken.
  • Gaat je klacht over een opleiding? Vermeld de opleidingsnaam en de campus waar je de opleiding volgt.
  • Gaat je klacht over een examen? Volg de beroepsprocedure die opgenomen is in het examenreglement.
  • Als je een klacht indient in naam van meerdere cursisten, laat hen de mail tekenen onder hun naam en neem ze op in je mailverkeer.
terug naar overzicht