Return On Customer Satisfaction. Klantgericht Ondernemen ROCS!
De concrete cijfers! Wat een klantgedreven aanpak voor uw bedrijf opbrengt
Omschrijving
"Kan je concreet berekenen wat klantgericht werken opbrengt?", horen wij u vragen. Het antwoord is: ja, dat kunnen wij. En we helpen het u ook graag leren. Bevraagt u uw klanten met de NPS (Net Promotor Score)? Dan leert u bij ons hoe u de financiële impact van uw klanten accuraat berekent.
Schrijf u in voor deze unieke training + individuele coachingsessie en u:
- Krijgt inzicht in de kracht van kwantitatieve en kwalitatieve klantenbevragingen in het algemeen. En de Net Promotor Score (NPS) in het bijzonder.
- Leert de Return on Customer Satisfaction (ROCS) van uw klanten te berekenen a.d.h.v. praktische cases.
- Leert hoe u aan de slag gaat met de resultaten van uw analyse.
Een training van 6 uur. Aangevuld met een sessie van 2 uur individuele ondersteuning. De andere extra’s verklappen we u nog niet.
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Voor wie als bedrijf of organisatie met de NPS werkt, en de fincanciële return van klantgericht werken wil berekenen.
Programma
Training van 6 uur, aangevuld met 2 uur individuele ondersteuning. Volgende topics komen in de training aan bod:
- Wat betekent een klantgerichte organisatie?
- Welke bevragingen zijn er en welke bevraging gebruik ik best?
- De grondbeginselen van de Net Promoter Score (NPS)
- De return van de NPS concreet vertaald via praktische cases
- Omzet en Toegevoegde waarde van uw NPS
Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.
Kies eerst een locatie/tijdstip om deze gegevens te kunnen zien
Lesdata
Datum | Startuur | Einduur |
---|---|---|
donderdag 07/05/2020 | 18:30 | 21:30 |
donderdag 14/05/2020 | 18:30 | 21:30 |
Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.
Contact
- T: 078/353 653
- F: 050/403061
- Sofie@syntrawest.be
Lesdata
Datum | Startuur | Einduur |
---|---|---|
dinsdag 26/05/2020 | 09:30 | 12:30 |
dinsdag 26/05/2020 | 13:30 | 16:30 |
Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.
Locatie
- Serwir Renardeau - Hotel Serwir
- Koningin Astridlaan 57
- 9100 Sint-Niklaas
Contact
- T: 078/353 653
- F: 050/403061
- Sofie@syntrawest.be

Joost Cottyn