#160140
#Opleiding #Commercieel

Prestatie- en Time Management: 25% van uw tijd bij relevante klanten en prospects

Efficiënt omgaan met uw tijd als Sales Professional

Omschrijving

U leert in deze training + individuele coachingsessie hoe u als buitendienstmedewerker uw "commerciële productiviteit" gevoelig kan verhogen. Hoe u uw inspanningen optimaal verdeelt voor voldoende en kwalitatieve afspraken bij klanten en prospects. En hoe u als sales professional uw tijd beheert.

Na deze training weet u hoe u 25% van uw tijd besteedt aan afspraken bij relevante klanten en prospects!

 

De training Prestatie- en Timemanagement zoomt in op:

Quality Management

Verkopen is niet alleen het voeren van verkoopgesprekken. Om echt succesvol te zijn in de job moet de buitendienstverkoper zijn eigen prestaties en zijn klantenportefeuille efficiënt weten te beheren.

Met de huidige evolutie en toenemende administratieve werkdruk is het niet evident om toch nog voldoende kwalitatieve contacten te hebben in de markt. Weten of u kwalitatief goed bezig bent, is een kwestie van meten en zelfevaluatie. Om de opgelegde targets te behalen moet men een uitgebalanceerde portefeuille van klanten en prospects hebben.

Time Management

Als buitendienstmedewerker zou u gemiddeld 25% van de tijd effectief aan afspraken bij uw klanten en prospects moeten besteden. Onderzoek toont aan dat dit in de praktijk gemiddeld slechts 15% bedraagt. Wie zijn commerciële productiviteit wil verhogen, zal ook zijn beschikbare tijd optimaal moeten benutten.

De training met individuele coachingsessie "Prestatie- en timemangement" wordt door de meerderheid van de deelnemers beoordeeld met een score van 10!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze training is bedoeld voor buitendienstmedewerkers die hun eigen commerciële productiviteit willen maximaliseren en die hun eigen beschikbare tijdsbudget optimaal willen organiseren.

Wat kent u na het volgen van deze opleiding?

  • U kan uw eigen "tijdsbudget" bepalen en beheren
  • U kan de kwaliteitsratio's van uw inspanningen in kaart brengen
  • U kan uw klanten en prospects doelgericht classificeren
  • U kan de kwaliteit van uw eigen prestaties managen
  • U werkt efficiënter door uw attitude en manier van organiseren aan te passen
  • U kan uw taken en planning efficiënt afronden
  • U weet hoe u gestructureerd communiceert en samenwerkt
  • U krijgt individuele coaching in uw eigen actieplan

Programma

U leert in deze training hoe u als buitendienstmedewerker uw "commerciële productiviteit" gevoelig kan verhogen. Hoe u uw inspanningen optimaal verdeelt voor voldoende en kwalitatieve afspraken bij klanten en prospects. En hoe u optimaal uw tijd beheert.

In de training wordt gewerkt aan de kennis en inzichten om klanten en prospecten te classificeren, kwaliteitsratio's te bepalen, uw tijd te beheren, minder tijd te verliezen, de juiste prioriteiten te stellen en gestructureerd te communiceren en samen te werken. De individuele actiepunten worden opgelijst.

Tijdens een individuele coachingsessie wordt een persoonlijk actieplan opgemaakt op basis van de eigen gegevens.

Topics die in de training aan bod komen:

  • "tijdsbudget" bepalen en beheren
  • kwaliteitsratio's van inspanningen in kaart brengen
  • klanten en prospects doelgericht classificeren
  • de kwaliteit van de eigen prestaties managen
  • efficiënter werken door de attitude en manier van organiseren aan te passen
  • taken en planning efficiënt afronden
  • gestructureerd communiceren en samenwerken
  • individuele coaching in uw eigen actieplan
Datum Startuur Einduur
dinsdag 02/10/2018 09:00 12:30
dinsdag 02/10/2018 13:30 17:00
donderdag 18/10/2018 09:00 12:30

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be

prijsinfo

In de tarieven zijn naast de opleiding/training ook alle facilitatiekosten (zoals bv. catering) inbegrepen. U kan een deel van het standaardtarief recupereren als:

    · KMO: met de KMO-portefeuille recupereert u tot 40% van het deelnametarief. Voor gratis advies en begeleiding neemt u contact op met Kevin Labens op 078 35 36 38 of kevin.labens@sbm.be
    · Particulier: 25% korting
2016-140-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Luc Andries heeft 25 jaar ervaring als sales- en marketing manager in de reclame/krantensector waar het halen van deadlines met de daaraan gekoppelde werkdruk dagelijkse kost is.Sinds 2000 specialiseerde hij zich als zelfstandig consultant en expert op gebied van efficiëntie. Jaarlijks volgen meer dan 800 personen zijn trainingen.