#170301
#Opleiding #Commercieel

Neuromarketing in de praktijk: 25 overtuigingstechnieken in uw online communicatie

Door slim in te spelen op onbewust gedrag, vergroot u eenvoudig uw omzet!

Introductie

Ik vond die opleiding de boeiendste die ik ooit gekregen heb, ik praat er nog altijd over met collega's. Nu nog de tips integreren in onze communicaite tools (website, facebook, newsletters,offertes, ... ). - Thierry Quequin - Lauwers Heftruck Service

Omschrijving

SIMPELE TECHNIEKEN OM UW CONVERSIE TE VERBETEREN

Uit onderzoek blijkt dat we 95% van de beslissingen maken in ons onderbewuste. Door slim in te spelen op dit onbewuste gedrag, vergroot u eenvoudig uw omzet. Neuromarketing is een nieuwe marketingrevolutie die gebaseerd is op de neurowetenschappen en sociale psychologie.

De laatste jaren is er heel veel onderzoek gedaan naar hoe onze hersenen werken. Zo zijn er nu verschillende psychologische 'denkfouten' ontdekt. Dit zijn processen die onbewust gebeuren, maar wel een grote rol spelen in de keuzes die we maken. Door deze kennis op een goede manier in te zetten kan u uw communicatiekanalen optimaliseren en verhoogt u uw opbrengst.

In deze training helpen we u met de eerste stappen te zetten op vlak van neuromarkting en psychologische marketing. U krijgt er de meest recente en succesvolste inzichten die u zullen helpen met alle aspecten van communicatie. De kennis die u krijgt zal u kunnen toepassen op uw website, offertes, sociale media en zo verder! Wij bekijken zowel de strategische aspecten als zeer effectieve quick wins.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Iedereen die interesse heeft in wat neurowetenschappen en sociale psychologie in de praktijk kunnen betekenen in uw communicatie met klanten.

Bijkomende info

U kan deze training ook boeken als In-house training, in ongewijzigd programma of specifiek ontwikkeld op maat van uw organisatie. U kan ook bij ons terecht voor coaching en consulting. Voor meer info contacteer Luc Verhaeghe op het nummer 078 35 36 38 of via luc.verhaeghe@sbm.be

Wat kent u na het volgen van deze opleiding?

  • U kan na de traning meteen aan de slag om uw eigen communicatie of die van uw klanten te verbeteren
  • U kent na de training simpele technieken om uw conversie te optimaliseren
  • U weet welke tools u kan gebruiken om uw communicatie te verbeteren
  • U hebt inzicht in hoe mensen beslissingen nemen en welke shortcuts ze nemen

Programma

  • Cialdini en zijn overtuigingstechnieken
  • Kahneman en zijn shortcuts
  • Neuromarketingtools
  • Copywriting tips
  • Framing
  • De werking van ons brein
  • Priming
  • Conversie optimalisatie
  • Salesfunnel
  • Meten, A/B testen, analyseren en optimaliseren

Tijdens de training passen we de opgedane kennis onmiddellijk toe op de eigen website. Zo hebt u op het einde van de workshop een concreet actieplan om van uw website een krachtige overtuigingsmachine te maken.

Datum Startuur Einduur
dinsdag 13/11/2018 09:30 12:30
dinsdag 13/11/2018 13:30 16:30

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be

prijsinfo

In de tarieven zijn naast de opleiding/training ook alle facilitatiekosten (zoals bv. catering) inbegrepen. U kan een deel van het standaardtarief recupereren als:

  • KMO: met de KMO-portefeuille recupereert u tot 40% van het deelnametarief. Voor gratis advies en begeleiding neemt u contact op met Kevin Labens op 078 35 36 38 of kevin.labens@sbm.be
  • Openbaar bestuur, non profit of social profit organisatie: 25% korting
  • Particulier: 25% korting
2017-301-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Reinout Van Zandycke specialiseerde zich de afgelopen acht jaar in overtuigingstechnieken en online communicatie. Hij combineert psychologische principes met nieuwe online marketingtechnieken. De basics van online media combineren met psychologische en data-inzichten is volgens hem een garantie op succes. Hij geeft hierover regelmatig workshops aan politieke partijen en bedrijven. Geen saaie colleges, maar wel interactieve en praktische sessies.

Zijn inspiratie haalt hij vaak uit Nederland en Amerika. Zo trekt hij regelmatig naar de States om daar de experts op vlak van online media en psychologie te interviewen. In februari 2017 zat hij daarvoor in Washington DC samen met het Marketingteam van president Donald Trump. Eind mei kwam zijn eerste boek uit over online campagnevoeren. Reinout is ook gastauteur voor blogs als Bloovi en Frankwatching.