#170270
#Opleiding #Commercieel

Google Adwords Basics - Aanmaken van Google Account & Advertenties

Introductie

Omschrijving

U wilt starten met betalende Google advertenties (SEA) maar u weet niet hoe u er het best kan aan beginnen? Dan is dit de opleiding die u nodig hebt.

We bespreken het biedingssysteem, de verschillende type campagnes en de structuur van Google AdWords. Samen zetten we uw Google Adwords account op en vullen we de administratieve gegevens aan.

We gaan dieper in op de verschillende types campagnes en we bespreken uitgebreid het search- en displaynetwerk. We bepalen samen uw zoekwoorden en hoe u deze het best inzet in functie van uw doelstellingen

Aan de hand van uw zoekwoordenonderzoek bespreken we de mogelijkheden op het search- en displaynetwerk. Hierbij maken we verschillende campagnes aan en leren we gebruik maken van de verscheidene biedingssystemenen

U gaat met deze training hands-on aan de slag met uw eigen profiel.

Lees ook: https://sbm.be/testimonials/een-doelstelling-die-niet-op-papier-staat-blijft-een-idee

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze training is bedoeld voor wie inzicht wil krijgen in het digitale marketing proces, meer bepaald in de basis van Google Adwords, het opzetten en beheren van een account en van google ads.

Wat kent u na het volgen van deze opleiding?

  • U begrijpt het biedingsysteem
  • U weet de juiste zoekwoorden te selecteren voor uw campagnes
  • U leert een campagne opzetten met het juiste biedsysteem
  • U weet hoe u uw doelgroep het best benadert
  • U weet hoe u een actiegerichte advertentie opmaakt
  • U leert werken met het search- en displaynetwerk
  • U hebt inzicht in het beheren van uw advertentiebudget

Programma

Dag 1

  • We bespreken het biedingssysteem, de verschillende type campagnes en de structuur van Google AdWords. Samen zetten we uw Google Adwords account op en vullen we de administratieve gegevens aan
  • We gaan dieper in op de verschillende types campagnes en we bespreken uitgebreid het search- en displaynetwerk
  • We bepalen samen uw zoekwoorden en hoe u deze het best inzet in functie van uw doelstellingen

Dag 2

  • Aan de hand van uw zoekwoordenonderzoek bespreken we de mogelijkheden op het search- en displaynetwerk
  • hierbij maken we verschillende campagnes aan
  • U leert gebruik maken van de verscheidene biedingssystemenen

U gaat met deze training hands-on aan de slag met uw eigen profiel.

Datum Startuur Einduur
vrijdag 19/10/2018 09:30 12:30
vrijdag 19/10/2018 13:30 16:30
vrijdag 26/10/2018 09:30 12:30
vrijdag 26/10/2018 13:30 16:30

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be

prijsinfo

2017-270-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Frederik Delfosse combineert een ruime ervaring als docent, coach en trainer met de functie van zaakvoerder in een digitaal marketingbureau.

Hij is een echte digital expert en kan zijn kennis op een zeer systematische en praktische manier overbrengen.

Lees ook: https://sbm.be/testimonials/een-doelstelling-die-niet-op-papier-staat-blijft-een-idee