#170271
#Opleiding #Commercieel

Google Adwords Advanced - Remarketing & Conversies & Adwords editor

Introductie

Omschrijving

Remarketing & Conversies & Adwords editor

U kent de basis van Google AdWords en u wilt u verder verdiepen in de wereld van remarketing. Via remarketing bent u in staat om uw websitebezoekers opnieuw te gaan bereiken met aangepaste boodschappen. We leren u hoe u verschillende doelgroepen aanmaakt en hoe u uw advertenties hierop afstemt.

Is uw doelstelling het verkrijgen van e-mailadressen of is uw doelstelling het genereren van meer verkoop of het doen aanvragen van een offerte? Samen zetten we verschillende doelen en conversies op zodat u kan meten wat u wilt weten. Hierbij gaan we zowel aan de slag in Google Analytics als in Google Tag Manager.

We zetten verschillende rapporten op zodat u uw succes kan bijhouden en we leren u hoe u uw bestaande campagnes optimaliseert.

U gaat met deze training hands-on aan de slag met uw eigen profiel.

Lees ook: https://sbm.be/testimonials/een-doelstelling-die-niet-op-papier-staat-blijft-een-idee

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze training is bedoeld voor wie inzicht wil krijgen in het digitale marketing proces, meer bepaald in remarketing en conversies en adwords editor.

Wat kent u na het volgen van deze opleiding?

  • U leert remarketinglijsten opzetten en beheren
  • U leert werken met de Google AdWords Editor
  • U leert werken met doelen en conversies
  • U hebt inzicht hoe u uw advertenties analyseert en optimaliseert
  • U hebt inzicht in de statistieken van uw website
  • U hebt inzicht om uw website te optimaliseren op basis van de statistieken van uw website

Programma

Via remarketing bent u in staat om uw websitebezoekers opnieuw te gaan bereiken met aangepaste boodschappen. We leren u hoe u verschillende doelgroepen aanmaakt en hoe u uw advertenties hierop afstemt.

Is uw doelstelling het verkrijgen van e-mailadressen of is uw doelstelling het genereren van meer verkoop of het doen aanvragen van een offerte? Samen zetten we verschillende doelen en conversies op zodat u kan meten wat u wilt weten. Hierbij gaan we zowel aan de slag in Google Analytics als in Google Tag Manager.

We zetten verschillende rapporten op zodat u uw succes kan bijhouden en we leren u hoe u uw bestaande campagnes optimaliseert.

Topics in deze training

  • Remarketinglijsten opzetten en beheren
  • Werken met de Google AdWords Editor
  • Werken met doelen en conversies
  • Advertenties analyseren en optimaliseren
  • De statistieken van uw website
  • Uw website optimaliseren op basis van de statistieken

U gaat met deze training hands-on aan de slag met uw eigen profiel.

Lees ook: https://sbm.be/testimonials/een-doelstelling-die-niet-op-papier-staat-blijft-een-idee

Datum Startuur Einduur
vrijdag 09/11/2018 09:30 12:30
vrijdag 09/11/2018 13:30 16:30

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • F: 050/403061
  • info@syntrawest.be

prijsinfo

2017-271-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Frederik Delfosse combineert een ruime ervaring als docent, coach en trainer met de functie van zaakvoerder in een digitaal marketingbureau.

Hij is een echte digital expert en kan zijn kennis op een zeer systematische en praktische manier overbrengen.

Lees ook: https://sbm.be/testimonials/een-doelstelling-die-niet-op-papier-staat-blijft-een-idee