Expert klantgerichtheid in Business-to-Consumer: introductie


Bouwen aan een 9+ organisatie
#200122
#Webinar #Commercieel

Omschrijving

Je krijgt in 2 uur inzicht in de bouwstenen van een klantgerichte organisatie!

Bouwen aan een '9+ organisatie'.
Voor management  en directie in bedrijven en non profit organisaties wordt het steeds duidelijker dat men onvoldoende verschil maakt met tevreden klanten én medewerkers. Dat doen 'uiterst' tevreden klanten en medewerkers wel. Deze 'ambassadeurs' bevelen jou aan en blijven je trouw. En je mag bij hen al eens een steekje laten vallen.

De sleutel tot succes voor jouw organisatie zit in de verandering van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'. Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen. Een fan van de klant maken. Een klacht of probleem echt ter harte nemen, ... Kortom, de klant een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan zijn verwachting.

Schrijf je in voor deze sessie en keer – net als zeer veel anderen voor jou – huiswaarts met  een pak inspiratie en tips!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere manager die wil werken aan een meer klantgericht bedrijf, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wil doorhebben hoe je een klantgericht bedrijf wil opzetten.

Bijkomende info

Programma

Kennismaking met de spelregels in klantgericht werken

In deze inspiratiesessie willen we graag de onderliggende principes van customer experience design blootleggen, zodat je al heel snel zelf aan de slag kan om jouw organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee je instant kunt zien hoe je scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat je kunt doen om het nog beter te doen.

Kortom, als je in één avond inzicht wil krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Alvast van harte welkom!

Zie ook:

Testimonial

Review

Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.