Beïnvloeden & overtuigen op uw website: 25 trucs die bezoekers doen kopen


25 psychologische trucjes in uw (online) communicatie die klanten doen doen!
#200126
#Mixed Klassikaal #Commercieel

Omschrijving

In deze opleiding leer je 25 eenvoudige psychologische trucjes die je klanten aanzetten tot actie.

Geloof het of niet, maar we nemen liefst 95 procent van onze beslissingen onbewust. Wat dat te maken heeft met jouw (online) communicatie? Alles, want met psychologische trucjes genereer je meer leads en zet je ze gemakkelijker om in klanten.

Weinig kaas gegeten van psychologie? Geen probleem: met onze simpele technieken zet je je prospects en klanten aan tot actie. Van copywritingtips en neuromarketingtools tot framing om je boodschap meer kracht bij te zetten. Je vertrekt met een rugzak vol direct toepasbare intel om winstgevender te communiceren – op je website, in sociale media, offertes, noem maar op.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor wie actief is in marketing, communicatie, sales, internal sales, ... Voor al wie wilt leren hoe je mensen beïnvloedt en overtuigt in je communicatie (emails, brieven, offertes, social media, website, ...) door het toepassen van simpele psychologische trucjes.

Methodologie

Op locatie (standaard) of via interactieve webinar (corona-modus)

Programma

In deze training leer je 25 eenvoudige psychologische technieken die mensen beïnvloeden en overtuigen. En aanzetten tot actie! Je maakt kennis met de meest recente en succesvolle inzichten in neuromarketing, gebaseerd op de neurowetenschappen en de sociale psychologie. Deze inzichten verhogen je rendement gevoelig in alle aspecten van je (online) communicatie. De kennis die je krijgt zul je meteen toepassen. Op jouw website. Op jouw offertes. In jouw sociale media, ... Je leert zowel de strategische aspecten als zeer effectieve quick wins.

Volgende topics komen ondermeer aan bod:

  • Cialdini en zijn overtuigingstechnieken
  • Kahneman en zijn shortcuts
  • Neuromarketingtools
  • Copywriting tips
  • Framing
  • De werking van ons brein
  • Priming
  • Conversie optimalisatie
  • Salesfunnel
  • Meten, A/B testen, analyseren en optimaliseren

Tijdens de training passen we de opgedane kennis onmiddellijk toe op de eigen website. Zo heb je op het einde van de workshop een concreet actieplan om van jouw website een krachtige overtuigingsmachine te maken.

Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.

Lesdata

Datum Startuur Einduur
donderdag 18/11/2021 09:30 12:30
donderdag 18/11/2021 13:30 16:30
donderdag 25/11/2021 09:30 12:30
donderdag 25/11/2021 13:30 16:30
Kies eventueel een andere locatie of tijdstip

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Deze opleiding wordt aangeboden als mixed klassikaal. Dit betekent dat de klassikale les gestreamd wordt voor cursisten die van thuis volgen. De klasgroep bestaat dus zowel uit cursisten die de les ter plaatse volgen als cursisten die van thuis uit volgen. Maak uw keuze via locatie/tijdstip onder de prijs.

Locatie

  • Campus Gent NETWORKS TWO
  • Raymonde de Larochelaan 13
  • 9051 Gent
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078/353 653
  • Sofie@syntrawest.be

Prijsinfo

Corona?! Die bederft bij Syntra West jouw leerhonger nooit.

Eenvoudig: dan wandelt iedereen online binnen! Het is alsof je fysiek in de zaal aanwezig bent. Je interageert met jouw trainer en met jouw medetrainees. En je krijgt meteen antwoord op jouw vragen.

Onwennig met technologie? Hoeft niet: de software die je van ons krijgt, is bijzonder gebruikersvriendelijk en komt met de begeleiding en ondersteuning waar je om vraagt.

Wees Corona te slim af. Boek nu bij Syntra West, waar het virus geen spelbreker meer is.

Vragen? Collega Sofie zorgt voor antwoorden (mail sofie@syntrawest.be of bel 078 35 36 53).