Beïnvloeden & overtuigen op uw website: 25 trucs die bezoekers doen kopen


25 psychologische trucjes in uw (online) communicatie die klanten doen doen!
#200126
#Webinar #Commercieel

Omschrijving

In deze opleiding leer je 25 eenvoudige psychologische trucjes die je klanten aanzetten tot actie.

Geloof het of niet, maar we nemen liefst 95 procent van onze beslissingen onbewust. Wat dat te maken heeft met jouw (online) communicatie? Alles, want met psychologische trucjes genereer je meer leads en zet je ze gemakkelijker om in klanten.

Weinig kaas gegeten van psychologie? Geen probleem: met onze simpele technieken zet je je prospects en klanten aan tot actie. Van copywritingtips en neuromarketingtools tot framing om je boodschap meer kracht bij te zetten. Je vertrekt met een rugzak vol direct toepasbare intel om winstgevender te communiceren – op je website, in sociale media, offertes, noem maar op.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor wie actief is in marketing, communicatie, sales, internal sales, ... Voor al wie wilt leren hoe je mensen beïnvloedt en overtuigt in je communicatie (emails, brieven, offertes, social media, website, ...) door het toepassen van simpele psychologische trucjes.

Methodologie

De sessies gaan door in een Mixed Classroom. De docent/trainer is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. Je hebt de keuze: je komt ook fysiek naar het lokaal. Of je wandelt online binnen. Klinkt fantastisch? Dat is het ook!

Programma

In deze training leer je 25 eenvoudige psychologische technieken die mensen beïnvloeden en overtuigen. En aanzetten tot actie! Je maakt kennis met de meest recente en succesvolle inzichten in neuromarketing, gebaseerd op de neurowetenschappen en de sociale psychologie. Deze inzichten verhogen je rendement gevoelig in alle aspecten van je (online) communicatie. De kennis die je krijgt zul je meteen toepassen. Op jouw website. Op jouw offertes. In jouw sociale media, ... Je leert zowel de strategische aspecten als zeer effectieve quick wins.

Volgende topics komen ondermeer aan bod:

  • Cialdini en zijn overtuigingstechnieken
  • Kahneman en zijn shortcuts
  • Neuromarketingtools
  • Copywriting tips
  • Framing
  • De werking van ons brein
  • Priming
  • Conversie optimalisatie
  • Salesfunnel
  • Meten, A/B testen, analyseren en optimaliseren

Tijdens de training passen we de opgedane kennis onmiddellijk toe op de eigen website. Zo heb je op het einde van de workshop een concreet actieplan om van jouw website een krachtige overtuigingsmachine te maken.

Deze opleiding wordt georganiseerd door onze partner SBM, cvba Skilliant.

Lesdata

Datum Startuur Einduur
dinsdag 18/05/2021 09:30 12:30
dinsdag 18/05/2021 13:30 16:30
dinsdag 25/05/2021 09:30 12:30
dinsdag 25/05/2021 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Contact

  • T: 078/353 653
  • Sofie@syntrawest.be

Prijsinfo

Corona?! Die bederft bij SBM uw leerhonger nooit. Deze opleiding gaat door in een Mixed Classroom. Dat wil zeggen: de docent is fysiek aanwezig in het lokaal op de campus. U hebt de keuze: u komt fysiek naar het lokaal. Of u wandelt online binnen.

"Jaja, maar wat als het coronavirus opnieuw roet in het eten strooit?"

Eenvoudig: dan wandelt iedereen online binnen! Het is alsof u fysiek in de zaal aanwezig bent. U interageert met uw trainer en met uw medetrainees. En u krijgt meteen antwoord op uw vragen.

Onwennig met technologie? Hoeft niet: de software die u van ons krijgt, is bijzonder gebruikersvriendelijk. En komt met de begeleiding en ondersteuning waar u om vraagt. Wees Corona te slim af. Boek nu bij SBM, waar het virus geen spelbreker meer is.

Vragen? Collega Kevin zorgt voor antwoorden (mail kevin@sbm.be of bel 078 35 36 38).